Dock kan jag inte påstå att jag vet varför jag inte har skrivit något… Stickat har jag gjort… Min mörk petrolblåa jumper i ILo:s tunna alpacka är klar och den blev jättefin, bild kommer…. Sytt har jag också gjort en del… En klänning till jul då jag för visso jobbade, men ändå. Symässan här i Göteborg i slutet på mars var jag på och där hittade jag tre fina tyger, som jag köpte lite av, pärlor och ett superfint malabrigo lace som också fick följa med hem. Ett av tygerna har fått bli en långklänning som jag kan ha i sommar… Dem andra ligger fortfarande och mognar i väntan på passande mönster.

Sen har det naturligtvis varit enormt mkt på mitt jobb, i min omkrets och allt som hör livet till… Då kan även en separation och ett dödsfall inräknas… Med andra ord: fullt ös medvetslös…

Tills vi ses igen.